Semt Sözleri

2026, Sizler için aşağıda birbirinden güzel paylaşılacak Semt Sözleri bir araya getirdik. Semt Sözleri Kısa, etkileyici, anlamlı ve çok güzel sözlerle sevginizi ifade edebilir, duygularınızı en özel şekilde paylaşabilirsiniz. Bu sözleri Instagram, WhatsApp, Facebook, X gibi sosyal ağlarda sevdiklerinizle paylaşarak beğeni toplayabilirsiniz.



Ya av olacaksın ya da avcı. Ama asla avı, avcıya götüren köpek olmayacaksın.
O özlemeden hayatına devam ediyordu, hiçbir şey olmamış gibi. Belki de hiçbir şey olmamıştı. Ya da olan bana olmuştu.
Hiçbir ayrılık benim ecelime hükmedemez! Gelenle doğmadım ki, gidenle öleyim.
Semt bizim, aşk bizim!
Oturup konuşsaydık geçerdi belki her şey.
Anlamam o kadar incesini. Sen yanımdayken yaşamak güzeldi işte.
Kaderinse dünya küçüktür, ama kaderin değilse, çıkmaz sokakta bile karşılaşamazsın.
Keşke şu an yanında olsam. Dizlerine yatıp saatlerce ağlasam ve kalkıp doyasıya sana sarılsam.
Anlatamadığım ve anlatamayacağım o kadar çok şey var ki.
Hayatı dümen olanın, rotasına tecavüz ederim.
Çayı açık severim ama seni çok koyu sevdim ben.
Şansımız dönse, götümüze girer.
Ne hoş bir güzelliği vardır. Dünyadan hafif adımlarla gülümseyerek geçenlerin.
Seveni arıyorum diyorsun, verene gidiyorsun ne ayak?
Para etmez geleceğim. Çocukluğum yaramaz. Bilsen içimi dersin ki; bu yaşıyor olamaz.
Biz başka severdik. O yüzden başka sevemedik.
O beni unuttu, ben mutluluğu.
Zirve tek kişiliktir diyorsunuz da maşallah herkes zirvede!
Seninle buluştuğum ilk günü hatırlıyorum. Hiçbir şey için bu kadar heyecanlanmamıştım.
Bu dünyada, mutluluk adaletli davransaydı; bu gençler sokaklarda kalmazdı!
Mahallemizde havaalanı yok ama pilot çok.
Ben hayatım boyunca hep kendi canımı yaktım, belki de bu yüzden kaybettim!
O kadar güzel güldün ki sevmeden geçemedim.
Hayat tespih gibidir. Bazen sallamak, bazen çekmek gerekir.
Senin küçük bir elvedan, böyle büyük bir aşkı bitirebilir mi?
Yerime koydukların, sana koyması dileğiyle!
Kalabalıkta artistlik yapanın, tenhada özrü kabul olmaz.
Ben bu semtin boş sokaklarını sevdim, muhabbetini değil.
Senin kafanı kaldırıma sürter çıkan kıvılcımla sigaramı yakarım lan insan ol iki dakika!
Bakın bize. Gerek var mı size?
Bunu da yaz hâkim bey, umuda kelepçe vurulmaz.
En âşık olunmuş halini, yalnızca ben biliyorum!
Salıncaktan düşen bir çocuk, hiç küser mi parka?
Bir gün beni boynu eğik görürseniz bilin ki yere düşen birini kaldırmak için boynumu eğmişimdir.
Semt bizim, ev kira.
Bütün kadınlar güzeldir deseler, içlerinden biri çıkıp ben daha güzelim der.
Nikonlarla canonlarla poz vermesekte, bütün mobeseler tanır bizi.
Herkesin bir gideni vardır, içinden bir türlü uğurlayamadığı.
Çözemedim bazılarını, uzaktan mı adamlar, adamlıktan mı uzaklar.
Ve ne kadar içersen iç, başın döner. Gidenler değil!
Suskunluğumuz asaletten falan değil, sadece hiçbiriniz değmezsiniz.
Üç kuruşluk insana beş kuruşluk değer verirsen, iki kuruşa satar.
Sendeki namus kadar Ankara’da deniz var.
Ben onunla içimden konuşuyordum.
Sen benim şehrimdeki bütün sokakların adı.
Özledim ama belli edemem. Çünkü “öyle olması gerek” gibi tuhaf bir cümle var içimde.
Seninle karşılaştım ya. Birileri sanki benim için dua etmiş.
Ölmüş bir aşk vasiyetidir bu sana. Madem kimsem olamıyorsun, kimsen o ol ve kal oralarda.
Sen yoksan hayatımda, ben yokum o hayatta.
Ha ondan mesaj beklemişim ha otobüs durağında vapur.
En güzeli sizin olsun “hayırlısı” benim.
Eline el değmesini değil, gölgesine gölge değmesini kıskanmaktır sevda.
Yaralıyoruz kendimizi, sevmeyen yüreksiz biri için.
Değer verdik. Çünkü değer sandık.
Umutsuz olsa da buraya yazılan her satır, gerektiğinde kahpesine de yazılır çatır çatır.
Güzel günler, zorlu duraklardan geçer.
Onun sesini ilk duyduğumda binlerce kelebek canlanmıştı kalbimde. Binlerce tarifsiz his.
Kendin ol, öyle daha güzelsin.
Gözlerimi kaçırdığım için pişman oluyorum bazen. Sonra özlüyorum. Keşke doya doya baksaydım diyorum.
Çok vakit kaybettik çok, artık mutlu olsak diyorum.
Bir bozuk saattir yüreğim. Hep sende durur.
Ne demiş şair; uyuyalım. Hiçbir şey olmazsa sabah olur.
Ben sadece, her şey eskisi gibi olsun istiyorum.
İki kelime yetiyor, seni seven kalbi kırmaya.
Onlar benim hayal kırıklıklarım. Sen toplasan, bir araya getirsen bile olmaz. Yoruldum artık. Vazgeçtim.
“Yan yana” ayrı yazılır, biz “sımsıkı” olalım.